Thursday, April 14, 2011

11-04-2011

yeay alhamdulillah dah 9bulan kami bersama .. hopefully dye bahagia dengan aku, WALAUPUN banyak benda aku dah buat kat kau . patutnya kau dah boleh benci aku .. hee tapi kau ni sesabar2 manusia ye .. ya allah terima kasih kau temukan aku dengan orang yag baik baik .. aku bersyukur kepada mu ya allah . ya allah jangan kau rapat kan aku dengan manusia manusia yang jahat lagi kejam kalau ye pon tolong lah ya allah jauh kan diri aku dengan mereka .....sayang gila dekat kau yunk ! sumpah tak cari lain dah .. cume tengok itu pon sekadar bersihkan biji mata hehe peace no gado gado ye sayang love chu !

erm anniversary kali nie ta bagi pape pon kat you dean , haishh .. bz, no money ! damn susahnya kalau tade duit nie . *sigh* tape ade rezeki nanti i belanja you ye B . hee i love you noks ! even tak bagi pape pon at least dapat belanja you makan . hahah kat kedai makan area seremban . nasi goreng paprik, nasi goreng ayam teh'o ice, dengan air pe ntah lupe plak . hee SORRY my bad . hilang ingatan kejap . haha :D

sayang thanks for everything that you give to me ..i always appreciate it. and thanks because sudi jadi boyf, bestf, teacher, father, and becoming husband  ^_^ sampai sekarang...and i always love you sayang i will try to be the best that you ever had I want to live with your hard,i also want to live with you forever and ever sayang !muah love you kokoko .. love you till death ! promise ! 

nukilan dari umat allah =)
Kamu adalah bahagian dari hatiku
Maka aku tidak ingin mencintai orang lain
Kerana aku mengerti dirimu
Seperti aku mengerti rasa yang ada didalam hatiku

Semua aku ingin lakukan untuk memiliki dan menjagamu
Kerana kamu adalah bahagian dari hidupku
Dan aku ingin kau selalu bersamaku sampai bila-bila pun
Kerana perasaan hati kita telah menyatu dan tak boleh dipisahkan

Jika suatu saat kamu mengkhianati cintaku ...
Maka aku tak akan menyesalkan dirimu
Tapi aku akan sangat bersedih....
Kerana aku sangat bodoh dan tuli sampai tak mampu mendengar suara hatiku....
Dan aku akan kembali berusaha mendengarkan suara-suara cinta dari dalam hatiku...
Sampai aku manpu mendengarnya dengan jelas sekali.
from your girlfie =) (^_*)

No comments:

Post a Comment

~counting to the ends~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
i will always love u so fucking damn muchoo