Tuesday, April 26, 2011

what should i do ..... mood SAD !

okay aku sama cam ex dye . okay ! baiklah ! sama ~ durr weyh kau bole pergi jahanam lah . ta paham ke istilah main main . eeeeii tolong lah menyampah doh !
yelah aku nie ta baik mana pon . perangai aku pon ta elok . kalau kau tak suka kau angkat kaki jalan . aku tak penah pon paksa kau lah tok stay dalam hidup aku . hey come on lah kau jangan nak samakan aku ngn betina kau yang lain !!! phukimax !!! arghhh ..
baik ta payah ade pape kan senang .. hm :( 
ye ye aku tapenah pon nak samakan kau dengan orang lain . plus aku tade niat pon nak uat perbandingan kau dengan someone. its just a joke ! npe you tak paham ? kenapa ? u said u noe me but act u dont ... and now i let you go... i gave you everything how can i move on now ? haihh :( pliss give me an solution now.. bard kau dah 21 kot skunk . tak kan nak pakai buang lagi kot ? tapi hati aku nie dah keras .. perasaan sayang tuh kosong, bukan kerana aku marah atau benggang tapi mungkin aku terlalu sedih kot ngn apa yang jadi . hmmm
aku tak penah maksudkan pon.. itu cuma gurauan... nak mengedik nan kau . itu je . aku tak pernah nak halang kau nak uat pe demi allah wei.. tak penah weyh ! kau nak uat pe kau punya suka tapi kau cakp i sama macam ex you b4 this . wth !! okay pasal ej pulak, ye salah aku. aku tak ptot cakap macam tuh kat kau tapi tak terniat aku nak uat perbandingan kau ngan dye.. kalau aku nak uat perbanding tade aku uat ngn dye... ej hanya kawan baik aku je. kau pon kenal dye... kau pulak bf aku dah terang terang aku terima kau . jadi untuk apa aku nak uat perbandingan lagi ? untuk pe ?


sayang tak bermakna lagi kalau kita dah tiada persefahaman, cinta tak bermakna kalau tiada kasih sayang... 
jalanilah hidup awak tanpa saya. saya tahu awak boleh :) and i mintak maaf sangat sangat sebab i bukan untuk u norazidin zailanol omri ...
hmm :'(    

2 comments:

  1. npe bard mara2 nie..saba byk2 bard..buang ape yg mnyakitkn hati tu bard..ko leh dpt yg lbh baek dr tu.insyaAllah ade jln pnyelesaian bg tiap masalah..chill beb..=)

    ReplyDelete
  2. pika .. tuh lah kadang kadang cam ta ptot je . huhu tapi lambat ngn cepat nak selesaikan and reda. huhu tahu jelah baran bard ni mcm mne . heheh .. pape pon sayang and rindu kau !

    ReplyDelete

~counting to the ends~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
i will always love u so fucking damn muchoo