Monday, February 17, 2014

dugaan dugaan oh dugaan !

kenapa dugaan mcm ni mesti jadi kat aku and family yang aku sayang ! hurmm allah uji kami sekeluarga maksudnya dia masih syg kat kami.. ya allah kau ringan kan lah dugaan yang kami tanggung ni ya allah kesian dekat mak bapak aku. kesian aku tengok tapi aku tak dapat nak bantu lagi. bila la adik aku nak baik cam budak lain. orang yang buat keluarga aku tuh dah dah lah tak kan tak puas hati lagi kot dah 10tahun kami menderita disebabkan kau . sudah lahhh kesian kan lah kami ni haaaa~
ya allah kau berikan lah kami jalan dan jawapan setiap apa yang berlaku ini. kau tunjuk kan lah kami cara penyelesaiannya. hutang kami pun dah banyak dah tak larat nak meminjam. terasa susahnya semakin hari. jauh kan lah kami dari hidup papa dan susah !!!
berikan lah kami rezeki yang halal untuk kami~
kau berikan lah kesenangan kepada kami ya allah. jauh kan kami dari hidup kepayahan dan kesusahan ni ya allah. kau sehat kan lah ibu bapa ku dan adik beradik ku. kau jauhkan kami dari kesedihan ini ya allah . hurmm~
mungkin hamba tidak layak meminta kepada mu ya allah tapi hanya dengan mu hamba memohon dan mendengar rintihan hati ini. 

amin ! 

rintihan hati seorang gadis yang penuh dengan dosa :(

No comments:

Post a Comment

~counting to the ends~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
i will always love u so fucking damn muchoo