Wednesday, March 30, 2011

dugaan

hari hari pon nak sakit . haihh entah lah ta paham btol lagi lagi dengan perot nie . haihhh .. ya allah kau kuatkan lah iman aku untuk menahan segala dugaan yag kau beri dekat aku .. huu :(
mungkin sebab pemakanan kot . tapi tak makan sakit makan pon sakit . cane tuh ? huhuh buat bodoe sudah kan jangan nak manjakan sangat pasal penyakit nie . huhu
alahaii budak nie muka dye tahan sakit comel je :) heheh nak kene uat muka macam nie kalau sakit . heheh
tapi takpe bard kan kuat bard kan tabah benda benda nie tak kan uat bard nangis an an an ?? huhuu hopefully macam tuh lah . heheh
sok lusa baik lah nie .. insyaallah :D allah bagi kita sesuatu penyakit tuh mesti ade sebab plus allah still ingat dekat kita and tu sebab dye bagi macam macam dugaan .. aku terima dengan hati yang redha da tenang . alhamdulillah hati aku cukup tabah nak menanggung semua dugaan yang kau beri dekat aku :)
aja aja aja fighting bard !!! huh i noe u strong enough !! hee tc !
okay sampai sini je dulu sebab tatau nak memekak pe lah .
~ASSALAMUALAIKUM ~

No comments:

Post a Comment

~counting to the ends~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
i will always love u so fucking damn muchoo