Thursday, April 21, 2011

Time goes by a lot slower when you miss the one you love (^_*)

woi dean rindu kau lah bongok .. haduiii . boleh tak lau you just stay beside me and tapayah nak pergi mana mana lagi ... you tade je sebelah i, i rindu .. you tade je i rindu . atoiyaii b cne nie ..  susah lah . miserable you tahu tak ! :( duhh . tbe tbe ingat masa kita pergi holiday :)) auchh sweet n SUPERDUPER best yunk . heheh i tahu you pon mesti suka juga kan .. kita borak borak, kita lepaking, makan makan sampai tak hengat .... kan best lau kat dalam dunia nie tinggal kita berdua sahaja . haih b sumpah aku rindu gyle dengan kau b ! selalu harapkan benda yang tak kan jadi . damn. example harapkan kau kat sebelah aku bila aku betul betul perlukan kau b.. TAPI malangnya tiada .. kadang kadang penat harapkan sesuatu yang tidak akan jadi kenyataan kan . hee tapi tape aku tahu kau sentiasa ade dengan aku an... b, oh b boleh tak jadi SUPERHERO bby ? say yes pliss ... sebab you sentiasa ade dengan i tak kira jauh di mata tapi selalu dekat kat hati AND you selalu tolong i bila i susah and sedih . haihh !
 memang SUPERB lah cte dye and please always be my <3 superduperherocapayam <3

OKAY AKU NAK BUAT PENGAKUAN

  •  aku sayang kau sepenuh jiwa raga .. wah ayat cam haremmm.. hahaha :-D
  •  aku suka mata kau sampai habis nyawa aku :-)
  •  aku selalu rindu kau sampai meroyan aku dibuatnya (^_^)
  •  aku suka koleksi muka comel kau  (>.<)
  •  aku suka diri kau sebenar!sebab aku tak suka kau pretend to be good   (*.~)           
  •  aku mencintai kau seadanya (*.*) muahhhh pelok kau ketat ketat










ni lah dye hasil bile dia pon turut sama meroyan, merapu dan penyapu :) hehehe hasil webby di skype :)
ade masa add lah skype search bardsuperb@yahoo.com or badriah binti mohd zain lah sempat lagi budak ni nak promote . hishh dasyatttt~

2 comments:

  1. shweet ah ko bard..mmg btol2 superb bard..wa chaya shama lu dowh..hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaah :) sweet eh ? bard pon ta sangka lah .. heeeee tapi jiwa kental lagi . heeee

    ReplyDelete

~counting to the ends~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
i will always love u so fucking damn muchoo